Матеріал для опрацювання.(Гра)

Алгоритм за яким ми будемо працювати на цьому уроці:

Створими гру ловець полуниць.

Ловець полуниць.

Гра ловець полуниць – дозволяє нашому об’єкту коту, головному герою, спіймати полуниці. В цій грі, кіт може програти зустрівшись з їжаком. У кота є можливість стрибати, та заморожувати час – коли їжак під ним. Таким чином – уникати програшу. Є рахунок, який збільшується при  спійманій полуниці, та зменшується під час заморожування. Якщо кіт доторкнувся до їжака програш, якщо рахунок  негативний теж програш.

Об’єкти гри:

Сцени гри:

Алгоритм об’єктів:

Алгоритм об’єктів:

Алгоритм об’єктів:

Алгоритм об’єктів:

Алгоритм об’єктів:

Виконавши всі скрипти, гра буде працювати.

(Приклад працює на ПК)

https://scratch.mit.edu/projects/484928552

Матеріал для опрацювання.(теорія)

Оператори.

Оператор від слова – оперувати, тобто за допомогою операторів при створення алгоритму ми можемо оперувати різними даними. Оператори поділяють на дві основні групи:

  1. Математичні.
  2. Логічні.

В середовище  scratch, можна виділити також оператори для обробки тексту.

Математичні:

Ці оператори, признані для опрацювання числових значень.

Логічні:

Логічні оператори, відносяться до розділу математики Бу́лева алгебра. Джордж Буль є автором видатного твору -«Дослідження законів думки, на яких засновані математичні теорії логіки й імовірності».

У світі тисячі винаходів  використовують його дослідження.

Ми з вами під час програмування в середовище Scratch, так само, будемо використовувати логічні оператори. Принципи роботи яких, сформував – Джордж Буль.

Логічні оператори застосовують зі структурою умови. Коли умова не одна, а  їх декілька.

Давайте наведемо приклади роботи логічних операторів:

Оператори для обробки тексту: