Матеріал для опрацювання.

Алгоритм за яким ми будемо працювати на цьому уроці:

В цьому уроці ми спробуємо створити просту гру. Під час створення будемо використовувати – цикли, лінійні алгоритми, умови.

Стрибучий дракон.

Ми в цьому уроці спробуємо повторити в обмеженому функціоналі гру компанії «Google».

Ми створимо два об’єкти, та навчимо один стрибати а другий переміщатися. Якщо ці два об’єкти торкнуться між собою гра запиняється, та видає повідомлення ти програв.

Наші об’єкти:

Навчимо кішку стрибати при натисканні  клавіші пропуск.

Алгоритм:

М’яч  необхідно навчитися переміщатися по сцені, та якщо доторкається межі сцени зникати. Потім м’яч знову з’являється з початку сцени і знову переміщується по сцені.  Також має бути така умова: ( коли м’яч торкнувся кота, то  повідомлення – ти програв і алгоритм  стоп.)

Алгоритм:

Ось ми і створили нашу першу комп’ютерну гру. Так вона примітивна,  та ми маємо можливість її вдосконалювати .

До цього часу, ми з вами вчили об’єкти виконувати дії. На наступному уроці – нам необхідно відволіктись , та  поговорити про те: як зробити так, щоб наші об’єкти не лише виконували дії сприймаючи команди, а також вміли зберігати якісь данні.