Матеріал для опрацювання.

Алгоритм за яким ми будемо працювати на цьому уроці:

Поняття алгоритмів в житті людини.

На минулому уроці ми познайомились  з середовищем “scratch”, яке дозволяє навчати об’єкти графічного типу виконувати різні команди.

На цьому уроці, хотілось би поговорити  про ці команди, та їх типи.

Давайте перед початком, поговоримо про нас! Людина кожного ранку прокидається. Від самого народження  і до кінця  – життя людини складається з різних дій.  Ці дії можуть відрізнятися від віку, та тих задач, які ми ставимо перед собою.

Наприклад візьмемо школяра його шкільний рік поділяють на:

Лінійний ( послідовний).

Якщо, більш детально класифікувати кожний день школяра, можна помітити деякі закономірності.  Однією з таких закономірностей, є послідовність (або  її ще називають лінійність) .

Наприклад :день у школі:

Цикли(повторення).

Крім лінійності, також можна виділити повторення певних дій, або подій ( називають – циклами)

Умовні (розгалуження).

Також неможливо оминути події, які можуть змінити перебіг – лінійних або циклічних подій в житті учня.

Такі події називають умовами. Умова, це така подія, якщо наступила, то виконуються інші дії.

Інакше, продовжується перебіг дій за планом.

Для школяра такою подією може бути – наприклад карантин.

Аналізуючи  життєві процеси, які відбуваються з людиною, будь якої сфери діяльності. Завжди можна побудувати:

1.Лінійні  алгоритми (дій від обставин).

2. Циклічні алгоритми(дій від обставин).

3. Умовні алгоритми (дій від обставин).