Матеріал для опрацювання.

Алгоритм, за яким ми будемо працювати на цьому уроці :

Цей урок буде присвячений малюванню, та додаванню нових об’єктів.  Ми навчимо наших виконавців малювати:

Коло квадрат.

В минулих уроках ми навчили наших виконавців – виконувати алгоритм для малювання різних фігур. Сучасна програма містить багато об’єктів, і кожний з них може виконувати різні дії. Виконання може бути одночасне, або за подією. Об’єкти, які виконують команди називають «спрайти».  Додати новий об’єкт  можна так:

  1. Натискаємо іконку меню.

2. Додаємо новий об’єкт, обираючи з запропонованих.

3.Коли у нас з’явились декілька  об’єктів на сцені, ми можемо кожному надавати команди для виконання.

4. Код кота.

5.Код ведмедя.

6.Результат.

Обидва  наші об’єкти виконують команди при натисканні прапорця – команда( коли прапорець натиснуто). Та це не обов’язково має бути так, можливо надати інші події, при яких буде виконуватися малювання.