Матеріал для опрацювання.
Алгоритм, за яким ми будемо працювати на цьому уроці :
Цей урок буде присвячений малюванню, та додаванню нових об’єктів. Ми навчимо наших виконавців малювати:
Коло квадрат.
В минулих уроках ми навчили наших виконавців – виконувати алгоритм для малювання різних фігур. Сучасна програма містить багато об’єктів, і кожний з них може виконувати різні дії. Виконання може бути одночасне, або за подією. Об’єкти, які виконують команди називають «спрайти». Додати новий об’єкт можна так:
- Натискаємо іконку меню.

2. Додаємо новий об’єкт, обираючи з запропонованих.

3.Коли у нас з’явились декілька об’єктів на сцені, ми можемо кожному надавати команди для виконання.

4. Код кота.

5.Код ведмедя.

6.Результат.

Обидва наші об’єкти виконують команди при натисканні прапорця – команда( коли прапорець натиснуто). Та це не обов’язково має бути так, можливо надати інші події, при яких буде виконуватися малювання.
