Комп’ютерна графіка

  1. Поняття комп’ютерної графіки.
  2. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.
  3. Знайомство з редактором векторної графіки OPEN OFFICE DRAW.
  4. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень.
  5. Побудова зображення з графічних примітивів.
  6. Операції над об’єктами та групами об’єктів.
  7. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.
  8. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.
  9. Створення рекламного постеру.
  10. Створення рекламного постеру.

Комп’ютерні презентації.

  1. Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.
  2. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.
  3.  Відкриття, створення та збереження презентацій.
  4. Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією. Типи слайдів.
  5. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.
  6. Проектна діяльність 
  7. Проектна діяльність.
  8. Проектна діяльність. (4 уроки).

Алгоритми та програми.

  1. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
  2. Вкладені цикли. Цикли.
  3. Практична. Умови та цикли. (Створення гри).
  4. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
  5.  Програмне опрацювання події.
  6. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
  7. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
  8.  Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
  9. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ (УРОК 31-35)

  1. Проект гра (Air hockey)