Комп’ютерна графіка
- Поняття комп’ютерної графіки.
- Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.
- Знайомство з редактором векторної графіки OPEN OFFICE DRAW.
- Особливості побудови й опрацювання векторних зображень.
- Побудова зображення з графічних примітивів.
- Операції над об’єктами та групами об’єктів.
- Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.
- Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.
- Створення рекламного постеру.
- Створення рекламного постеру.
Комп’ютерні презентації.
- Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.
- Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.
- Відкриття, створення та збереження презентацій.
- Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією. Типи слайдів.
- Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.
- Проектна діяльність
- Проектна діяльність.
- Проектна діяльність. (4 уроки).
Алгоритми та програми.
- Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
- Вкладені цикли. Цикли.
- Практична. Умови та цикли. (Створення гри).
- Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
- Програмне опрацювання події.
- Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
- Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
- Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
- Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ (УРОК 31-35)