Курс: 3ds Max.

  1.  Урок №1. Інтерфейс програми. Вікна проєкцій.
  2. Урок №2. Інтерфейс програми. Командна панель.
  3. Урок №3. Інтерфейс програми. Головна панель інструментів.
  4. Урок №4. Інтерфейс програми. Випадаючі меню. Панель Graphite
  5. Урок №5. Інтерфейс програми. Панель керування вікнами проєкцій
  6. Урок №6. Інтерфейс програми. Панель анімації. Панель довідки
  7. Урок №7. Інтерфейс програми. Квадрупольне меню
  8. Урок №8. Стандартні примітиви
  9. Урок №9. Параметри об’єктів
  10. Урок №10. Покращені примітиви
  11. Урок №11. Способи виділення об’єктів
  12. Урок №12. Видалення об’єктів
  13. Урок №13. Маніпуляції об’єктами. Переміщення
  14. Урок №14. Маніпуляції об’єктами. Обертання
  15. Урок №15. Маніпуляції об’єктами. Масштабування
  16. Урок №16. Точні маніпуляції об’єктами
  17. Урок №17. Робота з вікнами проєкцій. Вибір ракурсу
  18. Урок №18. Використання кнопок керування вікнами проєкцій
  19. Урок №19. Робота з вікнами проєкцій. View Cube (куб огляду)
  20. Урок №20. Робота з вікнами проєкцій. Способи відображення об’єктів
  21. Урок №21. Робота з вікнами проєкцій. Сітка прив’язки (Grid)
  22. Урок №22. Системи координат
  23. Урок №23. Копіювання об’єктів
  24. Урок №24. Робота з групами об’єктів
  25. Урок №25. Робота з іменними списками виділення
  26. Урок №26. Дзеркальне відображення об’єктів (Mirror)
  27. Урок №27. Масиви об’єктів. Одновимірний масив
  28. Урок №28. Масиви об’єктів. Двовимірний масив
  29. Урок №29. Масиви об’єктів. Тривимірний масив
  30. Урок №30. Опорні точки об’єктів
  31. Урок №31. Автоматичне вирівнювання центра і опорної точки
  32. Урок №32. Ручне вирівнювання позиції опорної точки
  33. Урок №33. Робоча опорна точка
  34. Урок №34. Прив’язки. Об’єктна прив’язка
  35. Урок №35. Прив’язки. Кутова прив’язка
  36. Урок №36. Прив’язки. Відсоткова прив’язка
  37. Урок №37. Прив’язки. Прив’язка лічильника
  38. Урок №38. Організація об’єктів у сцені. Hide (Приховування)
  39. Урок №39. Організація об’єктів у сцені. Freeze (Заморожування)
  40. Урок №40. Організація об’єктів у сцені. Isolate (Ізоляція)
  41. Урок №41. Робота з шарами
  42. Урок №42. Швидка візуалізація. Rendered Frame Window
  43. Урок №43. Вступ до моделювання
  44. Урок №44. Процедурні об’єкти. Двері
  45. Урок №45. Процедурні об’єкти. Вікна
  46. Урок №46. Процедурні об’єкти. Сходи
  47. Урок №47. Загальний порядок роботи з модифікаторами. Модифікатор Bend (Згинати)
  48. Урок №48. Модифікатор Twist (Скручування)
  49. Урок №49. Модифікатор Taper (Звуження)
  50. Урок №50. Модифікатор Skew (Нахил)
  51. Урок №51. Модифікатор Stretch (Розтяг)
  52. Урок №52. Модифікатор Squeeze (Стиск)
  53. Урок №53. Модифікатор Spherify (Сферизація)
  54. Урок №54. Модифікатор FFD (Вільна деформація форми)
  55. Урок №55. Модифікатор Lattice (Кліть)
  56. Урок №56. Модифікатор Push (Штовхати)
  57. Урок №57. Модифікатор Noise (Шум)
  58. Урок №58. Модифікатор Slice (Розріз)
  59. Урок №59. Модифікатор Shell (Оболонка)
  60. Урок №60. Модифікатор Cap Holes (Закрити отвори)
  61. Урок №61. Модифікатор Wave (Хвиля)
  62. Урок №62. Модифікатор Ripple (Хвиля)
  63. Урок №63. Модифікатор Melt (Плавлення)
  64. Урок №64. Складені об’єкти. ProBoolean. Операція віднімання
  65. Урок №65. Складені об’єкти. ProBoolean. Операція додавання
  66. Урок №66. Складені об’єкти. ProBoolean. Операція перетину
  67. Урок №67. Складені об’єкти. ProBoolean. Булеві підоб’єкти
  68. Урок №68. Складені об’єкти. Scatter (Розкидання)
  69.  Урок №69. Складені об’єкти. Boolean
  70. Урок №70. Робота з Poly об’єктами. Конвертуємо об’єкт в Poly
  71. Урок №71. Робота з Poly-об’єктами. Структура Poly-моделі
  72. Урок №72. Робота з Poly-об’єктами. Інструменти обробки вершин. Remove (Видалити)
  73. Урок №73. Робота з Poly-об’єктами. Інструменти обробки вершин. Break (Розбити)
  74. Урок №74. Робота з Poly-об’єктами. Інструменти обробки вершин. Extrude (Видавити)
  75. Урок №75. Робота з Poly-об’єктами. Інструменти обробки вершин. Weld (Об’єднати)
  76. Урок №76. Робота з Poly-об’єктами. Інструменти обробки вершин. Chamfer (Фаска)
  77. Урок №77. Робота з Poly-об’єктами. Інструменти обробки вершин. Connect (З’єднати)
  78. Урок №78. Робота з Poly-об’єктами. Інструменти обробки ребер. Insert Vertex
  79. Урок №79. Робота з Poly-об’єктами. Інструменти обробки ребер. Remove (Видалити)
  80. Урок №80. Робота з Poly-об’єктами. Інструменти обробки ребер. Extrude (Видавити)
  81. Урок №81. Робота з Poly-об’єктами. Інструменти обробки ребер. Weld (Об’єднати)
  82. Урок №82. Робота з Poly-об’єктами. Інструменти обробки ребер. Chamfer (Фаска)