Матеріал для опрацювання.

Алгоритм за яким ми будемо працювати на цьому уроці:

(Теорія)Поняття списків scratch.

Коли ми пишемо алгоритми, досить часто нам доводиться працювати з великою кількістю вхідних даних. В середовище scratch – є можливість ввести масив даних через списки. Середовище не підтримує масиви, які є в інших мовах програмування. Однак, користувач може опрацювати дані великого обсягу до 2х тис. строк, використавши списки.

як створити список:

(Практика)Гра міста.

Ми навчимо кота грати в міста.

Технічне завдання:

  1. Навчити кота запитувати місто.
  2. Шукати в списку місто, яке починається на останню букву -введеного користувачем міста. (якщо остання буква ь знак, то остання буква -1).
  3. Виводити місто з списку, якщо користувач погоджується (ТАК) – видаляти зі списку міст.
  4. Гра продовжується, поки список міст не закінчиться.

Алгоритм програми:

(Приклад працює на ПК)

https://scratch.mit.edu/projects/504100737