Матеріал для опрацювання.
Алгоритм за яким ми будемо працювати на цьому уроці:
(Теорія)Поняття списків scratch.
Коли ми пишемо алгоритми, досить часто нам доводиться працювати з великою кількістю вхідних даних. В середовище scratch – є можливість ввести масив даних через списки. Середовище не підтримує масиви, які є в інших мовах програмування. Однак, користувач може опрацювати дані великого обсягу до 2х тис. строк, використавши списки.
як створити список:
(Практика)Гра міста.
Ми навчимо кота грати в міста.
Технічне завдання:
- Навчити кота запитувати місто.
- Шукати в списку місто, яке починається на останню букву -введеного користувачем міста. (якщо остання буква ь знак, то остання буква -1).
- Виводити місто з списку, якщо користувач погоджується (ТАК) – видаляти зі списку міст.
- Гра продовжується, поки список міст не закінчиться.
Алгоритм програми:
(Приклад працює на ПК)